NOVÁ LOŽNICE














Tak jsem konečně vyfotila mojí novou ložnici, kdo mne sleduje na instagramu mohl už vidět první fotky tam (mobilem) ;-) 
Nakonec jsem se rozhodla, protože fotek je hodně, že udělám posty dva... jeden bude věnovaný jen ložnici, tedy spací části a druhý (který udělám snad zítra) bude o pracovním koutě, který se nachází v druhém rohu místnosti.

Jak  jsem psala už dříve, původní umístění postele uprostřed, nebylo zrovna ideální, bylo málo místa kolem a pořád jsem se musela vyhýbat buď rohu stolu, nebo postele... modřiny byly prostě na denním pořádku. Navíc jsem chtěla do ložnice přestěhovat i druhý stůl s počítačem, který byl v obýváku, aby bylo vše konečně pohromadě.
Tím, že jsem posunula (ač nerada) postel do rohu vzniklo podstatně více příjemného a hlavně potřebného prostoru, který člověk v tak malém pokoji uvítá. Pokoj má ještě jednu nevýhodu co se prostoru týče a to, že je zde vstup na balkón... takže další stěna, kterou nemůžete plně využít, protože jsou tam dveře.

Teď už k samotné změně. Chtěla jsem to hodně jednoduché a hlavně praktické ;-) Postel jsem si pořídila novou TRAVA z Ikea, byla bez povrchové úpravy, což mi vyhovovalo, takže jsem jí natřela bílou barvou (ve třech vrstvách). Hurá... mám BÍLOU postel... z toho mám vážně radost a není to dýha, ale dřevo! Absenci nočního stolku (prostě někdy kvůli nedostatku prostoru nemůžete mít všechno) jsem vyřešila časopisy (viz. poslední obrázek) a musím říct, že mi to vyhovuje. Na stěnu proti oknu jsem přemístila své oblíbené Géčko a plánuji k němu ještě další obrázky, ale né grafiku, ráda bych právě přesný opak... směs fotek v různých velikostech, ale vše poskládat do přesného obrazce :D... no to jsem prostě já a jsem zvědavá, jak se mi tohle povede, cesta to bude dlouhá ;-) Na stěnu nad hlavou, což je stěna, která je vidět z obýváku a jídelny jsem připevnila pouze jednu! lehce industriální lampu, kterou jsem měla doma 3měs. ve skříni. Z lampy jsem unesená, protože je hodně variabilní díky dvěma kloubům... dá se hodně vysunout dopředu a stejně tak vytočit do stran, proto bohatě stačí jedna a dá se samozřejmě posouvat i nahoru a stáhnout dolů, no je skvělá a moc se mi líbí ten nádech industriálu (to já můžu). No a na druhou stranu místo tradiční druhé lampy, jsem přidělala věšáčky Muuto - The Dots, po kterých jsem strašně moc toužila a pořád jsem přemýšlela, kam je dám... a nakonec jsem je použila takhle, pro někoho možná trošku netradičně v ložnici, na poslední čísla mých oblíbených časopisů (prostě vše potřebné hned po ruce ;-)) V poslední době jsem se zase vrátila k poslouchání muziky, takže výborně poslouží i jako držák na sluchátka. Na komodě už nic extra, pouze mramorová deska na pár drobností a nesmí chybět kytky, ať už ty ve váze, nebo v květináči. 

Původně, před cca 3-4 měsíci, kdy jsem o proměně ložnice začala hodně přemýšlet, mělo být všechno jinak... stěna, kde je Géčko měla být tmavě šedá, skoro černá, přemýšlela jsem o hodně dominantním centrálním osvětlení (které zde vůbec v ložnici není! ono totiž nebylo v žádném pokoji, nechápu, jak to před 50 lety zamýšleli???), chtěla jsem 3 velké plakáty... a nakonec je to všechno jiné, světlé a řekla bych, že hodně minimalistické, ale jsem moc spokojená ;-)

Zítra pokračování, vlastně už dnes... jééé zase to letí, takže dobrou noc.
Radana



11 komentářů:

  1. Radu moc se ti to povedlo,tohle jednoduché a bílé mi k tobě sedí mnohem víc než tmavá ložnice s dominantním prvkem.. Jsem zvědavá na pokračování o koutku.. Krásný den. A.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná proměna. Lampička je skvostná :). Muuto věšáčky mám zatím v krabici a čekají na svůj velký den. Nejspíš půjdou do chodby. I takto vypadají moc hezky. Pěkný den
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Radano, je to jednoduše nádhera! Moc se mi líbí postel. A na pracovnu se také moc těším!!!
    V.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak a teď už jsem vážně nakopnutá ke změně své ložnice :-) Ty fotky jsou tak nádherné Radano, změna se povedla úžasně a je to přesně dle mého gusta, mám totiž stejný problém - málo místa - postel v rohu a noční stolečky minimální - úplně mě nadchly ty věšáky na zdi a vůbec čistota designu střihlá tím industriálem, ale přesto jsi zachovala tu útulnost a jemnost. Jedním slovem BOMBA, díky za nádhernou inspiraci!!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalá ložnice! Nic nechybí, nic nepřebývá. Máš cit. A to čelo postele je TOP. L.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to nádhera veliká! Líbí se mi všechno! Krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš prostě styl! Jsi neuvěřitelná! Krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Radi, krásná proměna! Souhlas s Janou ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Radko, na Váš blog chodím moc ráda a tentokrát jsem už několik dní vyhlížela avizovaný post z proměny Vaší ložnice. Právě jsme u nás ve fázi plánování naší nové manželské postele a když jsem viděla Vaše první fotky na IG a tady na blogu, věděla jsem, že jsem tu NAŠI postel konečně našla. :) A dnes jste i poodkryla celé Vaše tajemství, jak na ni, k mé velké radosti. ;) Moc Vám děkuji za inspiraci a snad se nebudete zlobit, když příští týden u truhláře ukážu model TRAVY, která bude mít Vaši čistou a tak nádhernou bílou podobu a tělo z kvalitního dřeva a pro nás jen trošičku upravíme rozměry alespoň pro čtyři (dva velké a dva malé :D). Už teď tu naši novou postel miluji! :)) Mockrát ještě jednou děkuji za Váš blog a přeji jen to dobré, Veronika. :)
    http://wheretigerslive.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krasna loznice.mam rada vas blog.rada se tu kocham :-) hezky vecer.Katka

    OdpovědětVymazat
  11. paráda, líbí se mi ta madla na komodě i ramínka - přemýšlím, jestli by udržely i rozečtenou knihu... ;)

    OdpovědětVymazat